VÄLKOMMEN TILL BRITTMARIES BLOGG !

VERKLIGHET - UPPLEVELSER INNANFÖR OCH UTANFÖR HUDEN - FUNDERINGAR OCH TOKERIER -- SAMT NATURSTUDIER GENOM ETT TEMPERAMENT -- NÄMLIGEN MITT.....

fredag 13 maj 2011

dagbok


Har återgått till penna och papper, verkligen trött på dessa eviga upprepningar att byta användarnamn mm. känns som att inte komma in i sitt eget hem. Papper och penna; varar i evighet, kan jag ha i min hand och min väska; men det jag skriver här; var tar det vägen? Och så gott som ingen svarar. Ska vrida om rodret med en kraftansträngning -- tillbaka till "hantverket"....

1 kommentar:

Unknown sa...

Du har ju inte varit så flitig på senare tid, har inte funnits så mycket att kommentera. Vi är lite lika där, vill ha genast återkoppling och i mängder men blir lite griniga när vi inte tycker det händer så mycket.