VÄLKOMMEN TILL BRITTMARIES BLOGG !

VERKLIGHET - UPPLEVELSER INNANFÖR OCH UTANFÖR HUDEN - FUNDERINGAR OCH TOKERIER -- SAMT NATURSTUDIER GENOM ETT TEMPERAMENT -- NÄMLIGEN MITT.....

måndag 29 december 2008

Förbereder


Förbereder sommarens trädgårdsaktiviteter -- ser framåt , enbart.

Längtar efter att allt ska blomma igen - och hoppas att många ska hitta hit nu när vi arbetat om färdbeskrivningen som verkligen var snårig förut.

Liljekonvaljen jag fick av D. doftar liksom Kejsarolvonet som sprider mandeldoft i hela rummet. Väntar på första frösändningen -- mins pappas rätt stora paket från Olsons Enke fram på eftervintern -- doftade syrligt av fröer , men inte delade han med sej av det roliga inte. Jag kunde väl fått skriva etiketter !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! Kul att du är tillbaka! Ser fram emot lite tankar och bilder!
God fortsättning!
/Daniel

Anonym sa...

Skönt att du är tillbaka här! Har saknat det. Kram! Gudrun

Anonym sa...

Mina tankar hamnade hos dig och jag gick in på din hemsida...ohh du kan tro att jag blev glad när jag såg att du är igång med bloggen igen.
KRAM ;-))Salmi