VÄLKOMMEN TILL BRITTMARIES BLOGG !

VERKLIGHET - UPPLEVELSER INNANFÖR OCH UTANFÖR HUDEN - FUNDERINGAR OCH TOKERIER -- SAMT NATURSTUDIER GENOM ETT TEMPERAMENT -- NÄMLIGEN MITT.....

torsdag 26 juli 2007

aktuellt


Hemkommen från Östersund - intensiva dagar och med Storsjöns vackra omgivningar på näthinnan -- Känner hur trött jag är - det regnar stundtals -- undrar över fortsättningen. Bilen sönder igen. ................Den blå Ipomean jag fick av Danne blommar för fullt - får mej att minnas en annan kust , bergsluttningarna mot Medelhavet i Amalfi. Efter några timmars disharmoni är jag hemma "på riktigt" igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du återhämtat dig efter vår tripp till Jämtland....
Jag har nu landat både mentalt och fysiskt efter Rom-resan....men ojojoj så hett det var där..
Jag fösökte att hoppa ner i Fontana Di Trevi....men det gick inte så bra det var massinvation av turister som stod i vägen...vi besökta alla dom stora sevärdheterna trots att hettan stundtals var olidlig.....nu är semestern slut och dagarna lunkar på...KRAM Salmi

Anonym sa...

Härligt att Ipomean får dig att minnas det förlovade landet, morsan! :-)

//Danne