VÄLKOMMEN TILL BRITTMARIES BLOGG !

VERKLIGHET - UPPLEVELSER INNANFÖR OCH UTANFÖR HUDEN - FUNDERINGAR OCH TOKERIER -- SAMT NATURSTUDIER GENOM ETT TEMPERAMENT -- NÄMLIGEN MITT.....

lördag 2 april 2011

Bakvänt...



Hej E.!
Jo jag listade ut vem du är ; mycket trevligt att se och läsa på din blogg.

Fick just frågan varför mitt namn står baklänges; det är nog sånt som hör hemma under "tokerier" som jag skriver att bloggen innehåller bl a.. För en tid sedan kände jag ett oövervinneligt behov av att vända på allting för att komma åt något okänt, nytt, annat perspektiv, o s v. Trött på det gamla vanliga BrittMarie. Jag har arbetat hela mitt vuxna liv för att få människor att släppa loss sin skaparglädje i olika material, eller förmåga är väl bättre uttryckt. Nu behövde jag hjälp själv,Och varför inte kasta om bokstäverna tänkte jag. Det har en viss förlösande effekt , kanske tar jag bort det framöver, tills dess får Ni stå ut .....På bilden en som kan...

Inga kommentarer: