VÄLKOMMEN TILL BRITTMARIES BLOGG !

VERKLIGHET - UPPLEVELSER INNANFÖR OCH UTANFÖR HUDEN - FUNDERINGAR OCH TOKERIER -- SAMT NATURSTUDIER GENOM ETT TEMPERAMENT -- NÄMLIGEN MITT.....

torsdag 17 maj 2007

barnbarn

Har på kort tid träffat Jacob 8 år, Isac 5 år, Sarah 3 år, Ida 4 år och som hastigast Marcus 15 år ; mina barnbarn. Vilken rikedom och otrolig energi de förmedlar! Jag önskar att jag fick leva nära dem, då skulle de fylla ut alla långtråkiga stunder och förhoppningsvis kunde jag vara till lite mer nytta. Sarah hade målat en clown till mej, tillsammans målade vi till Mats födelsedag. Ida och jag har också målat -- nu gäller det att fortsätta i ensamheten !

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar helg vi hade i Vårdnäs.
Barnbarn....alldeles underbart.....!!!!
Jag har ju den glädjen att mina bor så nära....och visst är det så att dom fyller oss med energi.

Jag har nyss kommit hem ifrån en veckas tystnad.
Jag hyrde en liten stuga..långt bort från bruset av alla apparater och biltrafikens ljud.....
alldeles ljuvligt tyst....
Intressant att umgås bara med sig själv...

Mod är inte alltid högröstat.
Ibland är modet den stilla röst
som vid dagens slut viskar:
"Jag försöker igen i morgon"
Mary Anne Radmacher

Kram Salmi