VÄLKOMMEN TILL BRITTMARIES BLOGG !

VERKLIGHET - UPPLEVELSER INNANFÖR OCH UTANFÖR HUDEN - FUNDERINGAR OCH TOKERIER -- SAMT NATURSTUDIER GENOM ETT TEMPERAMENT -- NÄMLIGEN MITT.....

torsdag 7 juni 2007

Klokt?


Det är inte många som läser vad jag skriver ; och det kanske inte är klokt att skriva rakt ut i etern på det här viset. Skriva något svar är det ingen som orkar -- eller vill -- tystnad är ett maktspråk , jag skulle nog trivas bättre i Italien eller någonannan stans där man gillar att prata. Så mycket ord som forsar omkring oss varje dag. Men det personligt formade eller tänkta vart tar det vägen?

1 kommentar:

Anonym sa...

:-)
Mera bilder, och ha som regel att det aldrig får komma två texter efter varandra som inte är av positiv karraktär. Det tror jag kan vara medecinen.
Ge inte upp, jag tror det finns de som är inne och läser men inte har så mycket att tillägga till det du skrivit.
Fast nog kunde någon svara något uppmuntrande någon gång.. ;-)

Nu ska jag stämma av kassan och bege mig hemåt för picknick med Johanna på berget i Botaniska. Känns som synd att vara inne sådana här dagar.

Kram!!

/Daniel